Kauhuelokuvafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parhaimmat näyttelijät kauhuleffoissa

2 posters

Siirry alas

Parhaimmat näyttelijät kauhuleffoissa Empty Parhaimmat näyttelijät kauhuleffoissa

Viesti kirjoittaja Nefertiti Pe Marras 15, 2013 8:05 pm

No niin, ajattelin että kun kerran leffoilla on oma alueensa, niin tehdäänpä sitten näyttelijöillekin oma aiheensa. Eli tänne jutustusta näyttelijöistä/näyttelijättäristä, jotka sinun mielestäsi ovat olleet kauhuleffojen parhaimmistoa.

Itse tietenkin aloitan heti ja annan kunnian sille jolle se kuuluu. Eli minun kaikkien aikojen suosikki kauhuleffoissa ja mielestäni ehdottomasti myös yksi parhaimmista Draculoista kautta aikojen, on tietenkin Sir Christopher Lee.
Hän tosiaan ansaitsee saamansa tittelin, sillä on kyllä hyvin vaikuttavan näköinen yhä vieläkin, syvästä, tummasta äänestä ja tummista silmistä puhumattakaan.

Toki kunnia kuuluu myös; Bela Lugosille, Vincent Pricelle, Peter Cushingille ja Boris Karloffille. Ilman näitä herroja, eivät kauhun klassikot; Frankensteinin Hirviö, Dracula ja monet muut olisi sellaisia, kuin ne ovat nyt.

Näistä tuoreimmista kauhun mestareista voisin mainita ainakin Robert Englundin ja Brad Dourifin, kumpainekin on tehnyt vakuuttavaa työtä leffoissaan.
Mutta, jospa annan puheenvuoron vaihteeksi teille. Smile


Viimeinen muokkaaja, Nefertiti pvm La Marras 16, 2013 4:16 pm, muokattu 1 kertaa
Nefertiti
Nefertiti

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 15.11.2013
Ikä : 45
Paikkakunta : Helsinki

http://kauhujensaari.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Parhaimmat näyttelijät kauhuleffoissa Empty Vs: Parhaimmat näyttelijät kauhuleffoissa

Viesti kirjoittaja Stalkkeri La Marras 16, 2013 2:27 pm

Minulla ei ole mitään varsinaisia suosikkeja (harvemmin edes kiinnitän mitään huomiota siihen, kuka/ketkä elokuvassa näyttelee), mutta Jack Nicholson tulee nyt ensimmäisenä mieleen. En voisi edes kuvitella Hohtoa niin, että sinä olisi joku ihan muu näyttelijä heilumassa kirveen kanssa, kun Nicholson osaa näytellä niin hyvin hullua.

Toinen, joka minulle tulee mieleen, on Kurt Russell. The Thing on tosin ainoa kyseisen näyttelijän tähdittämä leffa, jonka olen nähnyt, mutta mielestäni hän sopii ihan jo pelkän ulkonäkönsa takia rooliina, kun minulle ainakin tulee helikopterilentäjästä mieleen joku parrakas ukko (sitä en kyllä tiedä, oliko hän kasvattanut itselleen oikeasti parran vai oliko hänellä tekoparta).
Stalkkeri
Stalkkeri
Admin

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 15.11.2013
Ikä : 31

https://kauhuleffat.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa